Hatékony és egyszerű ügyfélkezelés. Miért jó a CRM?
Mit jelent a CRM, és hogyan segíti a munkát egy CRM rendszer bevezetése? Most megmutatom neked!
Egy vállalkozás legfontosabb alappillérét az ügyfélkapcsolatok jelentik. Kuncsaftok és üzleti partnerek nélkül egyetlen cég sem létezhet, hiszen nélkülük nem lenne, ami bevételt generálna.
A haszon maximalizálása érdekében azonban nem elég saját ügyfelekkel rendelkeznünk. Fontos, hogy foglalkozzunk velük, hogy minél többet tudjunk róluk, hiszen a tudás birtokában hatékonyabban használhatjuk meglévő erőforrásainkat a növekedésre.
Egy jól működő CRM rendszer segít abban, hogy mindig kézben tarthasd az ügyfeleiddel, partnereiddel kapcsolatos üzleti folyamatokat, ezáltal pedig gördülékenyebbé és hatékonyabbá tehesd a munkát. Most azt is megmutatom, pontosan hogyan.
Mi az a CRM?
A CRM nem más, mint az angol „customer relationship management” kifejezés, azaz az ügyfélkapcsolat-kezelés rövidítése. A CRM rendszerekben alapvetően különböző szervezetek és személyek adatait tároljuk, melyekkel cégünk valamilyen jellegű kapcsolatban, általában partneri vagy ügyfélkapcsolatban áll. Ebbe a múltbéli, a jelenlegi, valamint a potenciális kapcsolatok is beletartozhatnak.
A CRM folyamatok köre tehát magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez.
A CRM rendszer legfőbb feladata, hogy ezeket a folyamatokat rendszerezze, segítsen átlátni a kapcsolatokat és gyorsabbá, egyszerűbbé tegye a partnerekkel kapcsolatos üzleti feladatok kezelését.
Használata teljes képet ad üzleti kapcsolatainkról, valamint megmutatja azt is, milyen területekre kell több energiát koncentrálnunk, milyen irányba érdemes fejlesztenünk.
A CRM rendszer legfőbb előnye: a rendezettség
Első és legfontosabb dolog, hogy a CRM rendszer segít kontaktjaink rendezésében. Nincs többé szükség különböző adatbázisok böngészésére, vagy arra, hogy rég elhagyott névjegyek után kutassunk. Az ügyfélkapcsolati rendszer minden partnerünk elérhetőségeit egyetlen helyen tárolja és könnyen elérhetővé, kereshetővé teszi a kontaktokat.
Az elérhetőségek mellett a CRM rendszer természetesen számtalan egyéb információt tárol. Ezekből rengeteg különféle riport állítható elő. Ezekből a jelentésekből értékes konzekvenciákat vonhatunk le, kiértékelésük hozzásegít a problémák felismeréséhez, ezáltal pedig a teljesítmény növekedését eredményezi.
És természetesen hozzá segít ahhoz is, hogy jobban megismerjük ügyfeleinket. A rendszerben szereplő adatok segítségével ugyanis pontosabb ügyfélprofilokat alkothatunk, melyek segítenek eldönteni azt, hogy mely demográfiai csoportokra kell jobban fókuszálnunk üzleti stratégiánk felépítése során.
Sőt, a kiemelt ügyfelek esetében az ügyfélélmény is hatékonyabban személyre szabható lesz.
Szabadíts fel több időt CRM használatával
Céges CRM rendszer bizonyos funkciói segítenek az olyan, ismétlődő feladatok automatizálásában, mint például az adatbevitel vagy az ügyfelek információinak folyamatos frissítése. Ez rengeteg időt és energiát képes felszabadítani a számodra, amit végre az olyan, fontos dolgoknak szentelhetsz, mint a vállalkozásfejlesztés, az új ügyfélkapcsolatok kiépítése, vagy épp a jól megérdemelt pihenés.
Ha szeretnéd megkönnyíteni a munkádat és szeretnéd, hogy a Te válladról is lekerüljenek az ügyfélkapcsolatok kezelésével járó terhek, fordulj hozzám bizalommal! Én egyedi megoldásokkal segítek abban, hogy az adatok és folyamatok kezelése soha többé ne jelentsen problémát, és minden ügyfélkapcsolat szempontjából fontos feladat simán és gördülékenyen menjen!
Szoftvereket és weboldalakat fejlesztünk
Innovatív szoftverfejlesztő csapatunk magas minőségű és egyedi szoftver termékeket, üzleti belső rendszereket fejleszt.
Weboldal
Vállalati honlapok, bemutatkozó oldalak, landoló oldalak, sablonok nélkül egyénre szabva
Értékesítési rendszer
Webáruházak, előfizetéses rendszerek, hírlevélküldő rendszerek, rendeléskövető- és feldolgozó szoftverek
Grafikai tervezés
Átfogó design stratégia, arculat- és logó tervezés, nyomdai tervezés, széleskörű digitális megoldások
Üzleti, ügyviteli rendszer
Készlet- és raktárkezelő szoftverek, online nyilvántartások, tanulmányi támogató szoftverek, időpontfoglaló rendszerek
ERP és CRM rendszer
Vállalati- és folyamatirányítási szoftverek, ügyféladatbázisok, tartalomkezelő rendszerek
UX/UI design
Reszponzív, tesztelhető, trendeknek megfelelő interface tervezés, a felhasználói élmény növeléséhez
IoT megoldások
Mikrovezérlők programozása, hálózati integráció offline és felhőalapú rendszerekhez, valamint egyedi kezelőfelületek kivitelezése
Rendszer üzemeltetés
Biztosítjuk rendszereinknek a teljes hardware és szoftver támogatást, amely garantálja az igényeknek megfelelő működést
Régi rendszerek újragondolva
Régi szoftverek, weboldalak teljeskörű újratervezése modern köntösben a legújabb technológiák használatával
Maradjunk kapcsolatban
Van egy jó ötleted? Írj nekünk és mi garantáltan visszahívunk és egyeztetni fogunk veled a találkozóról.
Üzeneted sikeresen elküldésre került!
Munkatársaink hamarosan felveeszik veled a kapcsolatot.